Coszulki stworzyliśmy, bo Janek nie miał w czym chodzić - lubił koszulki z popularnej sieciówki, bo miały fajne wzory, niestety jakość nie szła ze wzorami w parze i była znacznie niższa niż słaba.
Jeśli koszulka miała lepszą jakość i wzór - nigdy nie był to fullprint, brakowało nam męskich t-shirtów z nadrukiem na całości, które nie spierają się po jednym praniu, nie rozciągają i nie dziurawią.
Dlatego stworzyliśmy Coszulki – markę, która łączy oryginalność z wysoką jakością, bo chcieliśmy koszulek, które można nosić latami.
Opowiemy Ci:
-
Skąd bierzemy pomysły na nasze wzory
-
Jak wygląda proces ich powstawania
-
Co oznacza dla nas fullprint
-
I pokażemy nasze dwa pierwsze wzory, które już niedługo trafią do sprzedaży
Dlaczego robimy własne wzory?
BO NIE MA NA RYNKU MĘSKICH KOSZULEK Z CIEKAWYM WZOREM FULLPRINT I DOBRĄ JAKOŚCIĄ. SERIO. Poniosło mnie, ale to prawda - znasz koszulki z popularnej polskiej sieciówki w pieski, lamy, kapibary? My też je lubiliśmy, ale nie podobała się nam jakość.
Chcieliśmy czegoś lepszego. Nie kolejnej masówki, tylko koszulek z sensem, które:
-
będą dobrze wyglądać po czasie
-
będą oryginalne
-
będą projektowane u nas, a nie przez AI z randomowego banku grafik
Skąd bierzemy pomysły na printy?
Z życia. Z internetu. Z podróży, z jedzenia, z żartów i rzeczy, które rozumiemy tylko my (poczekajcie na świąteczny wzór to zrozumiecie XD).
Każdy nasz wzór ma jakiś temat przewodni, wokół którego tworzymy cały świat – drobne motywy, kolory, układ.
Inspirują nas:
-
my, wy, oni - przeżycia, codzienność, rzeczy, które lubimy
-
popkultura i wspomnienia z dzieciństwa
-
zwierzątka - bardzo je lubimy
-
jedzenie
Jak wygląda proces tworzenia wzoru?
-
Pomysł – zazwyczaj przychodzi spontanicznie
-
Rysunek – z pomysłem idziemy do jednej z artystek, z którymi współpracujemy (nie kupujemy wzorów za 5 dolarów na fiverze)
-
Układ - czasem ułożenie zajmuje nam trochę, bo chcemy, żeby każdy zakątek koszulki był ciekawy i w miarę możliwości z nadrukiem
-
Testy - zamawiamy próbkę materiału i pierzemy - patrzymy jak zachowuje się wzór na naszym materiale i pod wpływem prania, tarcia (jeden ze wzorów już tych testów nie przeszedł)
Nasze dwa pierwsze wzory – premiera 4.11
Już za chwilę (dosłownie: 4 listopada) startujemy ze sprzedażą pierwszych dwóch wzorów. Oto one:
🍋 WZÓR 1: Dolce Vita (nazwa robocza „Włochy”)
Kiedy projektowaliśmy ten wzór wybraliśmy wszystko co lubimy robić w wakacje - czyli jeździć do włoch :) To wzór na cześć naszego ulubionego wakacyjnego państwa.
Makaron w różnych kształtach, espresso z kafetierki, homar, kieliszek czerwonego wina, pizza, cytryny z Amalfi i papryczki chili.
Bo dolce vita możesz mieć nie tylko we Włoszech.
To koszulka:
-
dla ludzi, którzy cenią wygodę, styl i jedzenie 🍝
-
którzy chcą nosić coś innego niż napis „LIFE IS NOW” z plastiku
Wzór oparty jest na powtarzających się małych grafikach – wygląda lekko, ale z bliska robi robotę.
🦭 WZÓR 2: Foki foczki
Zupełnie inny klimat – chill, plaża, morska bryza i… foka z piłką.
Do tego małe kraby, palemki, fale i słońce. Wzór lekko kreskówkowy, ale bardzo estetyczny.
To print:
-
dla tych, którzy chcą mieć na sobie „coś śmiesznego, ale ładnego”
“Jak prezentują się w środowisku naturalnym?” – pytamy, pokazując te koszulki na plaży, w aucie, w podróży. Sprawdzają się wszędzie.
Co wyróżnia nasze Coszulki?
🔁 Fullprint
Wzory drukujemy „od zera” na materiale, zanim trafi do krojenia i szycia. Dzięki temu:
-
wzór pokrywa cały przód, tył i rękawy,
-
nie ma „kwadratu z grafiką” jak z taniej koszulki,
-
wszystko wygląda spójnie, modnie i po prostu... lepiej.
🧵 Materiał z dodatkiem elastanu
Skład: 96% bawełny, 4% elastanu
Dzięki temu:
-
lepiej się układają na ciele,
-
nie rozciągają się w okolicy szyi,
-
dłużej trzymają formę,
-
są wygodniejsze w noszeniu.
A już niedługo pokażemy, jak wyglądają po roku noszenia.
Spoiler: całkiem nieźle.
Co dalej?
To dopiero początek.
W kolejce czekają już kolejne wzory – świąteczny wzór to serio banger XD
Planujemy też:
-
konkurs na lepsze nazwy wzorów
-
zestawy prezentowe
-
limitowane dropy
- i wzory, które będą tak absurdalne, że Twój mózg będzie krzyczał "KUPMY TO, MUSIMY TO MIEĆ"
Chcesz więcej?
Zapisz się do newslettera, żeby nie przegapić premiery 4.11.
Obserwuj nas na IG i TikToku – pokazujemy tam kulisy, printy w ruchu i wszelkie głupoty, które są integralną częścią Coszulek.